Csobbantunk a nyárba

Üdítő, nyári programot sikerült összehozni, a IV. Bringa Party esemény még színesebbre sikerült, mint a korábbi években, idén egy újabb elemmel egészítettük ki a rendezvényt. Minden bizonnyal nem okoztunk csalódást azoknak, akik úgy döntöttek 2023.07.22.-én, hogy a szombatot velünk töltik. Ismét elmondhatjuk kicsiktől az idősebbekig minden korosztály bekapcsolódott, 54 fős csapattal tekertünk állomáshelyről állomáshelyre egészen Rakamazig.

Hosszú sorral hagytuk el a várost, üde színfoltot csempészve a nyári hétvégébe, pezsegtünk, megannyi élmény várt ránk aznap. Első megállóhelyünk a nyírtelki Kézműves Fagyizónál volt, ahol a finomabbnál finomabb hűsítő fagylatok csábítóan hívogattak. Óriási választék, kedves kiszolgálás, kedvezményes ár, így nem csoda, hogy nagy volt az érdeklődés.

A rendezvényünkbe bekapcsolódó vállalkozásoknak KÖSZÖNHETŐEN ezen a napon különféle kedvezményekben, ajándékokban, vendéglátásban volt részünk. Közvetlen a fagyizó szomszédságában lévő zöldségesnél, máris újabb meglepetés várt ránk, zamatos, friss őszibarack kóstolásra invitáltak minket, amire egyáltalán nem meglepő módon ismét hatalmas érdeklődés mutatkozott.

Innen csak az út túloldalára kellett átkelnünk mégis, mintha egy másik világba csöppentünk volna. A Magyar Kertészet bambuszerdője igazi élményt nyújtott, kis zegzúgaival minden szeglete elvarázsolt minket, nem csak a búja és egzotikus növényzet, de az itt elhelyezett alkotások és ötletes megoldások is nagyban hozzáadtak a kert lenyűgöző értékéhez.

Ezután egy hosszabb szakasz következett a kerékpározásban,  a táj sárga és arany színekben pompázó látványa végig elkísért minket, ami csodálatra késztette a csapatot. Rakamazra érve a Látogatóközpontot kerestük fel, ahol átélhettük a múltat, különleges időutazásra indulhattunk a turul nyomán, őseink útján. A rendkívül informatív, lebilincselő tárlatvezetésnek köszönhetően sok új ismerettel gazdagodtunk.

Utunk a rakamazi Tutajos Beachre vezetett tovább, ahol szintén kedvezményes belépésre volt lehetőségünk, a tekerésben megfáradt izmoknak jól jött egy kis vízparti lazulás, a fövenyről csodálható nem  mindennapi panoráma látványa mellett élvezni a napsütést. Külön köszönet Kopacz Évike túratársunknak aki finom házi pogácsával vendégelte meg csapatunkat.

Akadtak olyanok is akik nekivágtak egy könnyű kerékpáros kalandnak és Tokaj felé folytatva útjukat bringáztak még egy kellemeset. Ha valamiért érdemes nyeregbe pattanni, akkor ez a nap biztos hogy az volt, jó idő, jó társaság, szórakoztató programok, vidám hangulat!!!!!!

És ne feledjétek a kísérőlapot a Vinibike Service kerékpárboltban szervizelés vagy termék vásárlásakor felhasználni!

Még egyszer köszönjük a helyi vállalkozásoknak, hogy hozzájárultak rendzvényünk színvonalának emeléséhez!

A kerékpártúra a Tekerj a Zöldbe! túrasorozat része, ami a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség szervezésében az Aktív Magyarország támogatásával valósult meg.

További képek a fotóra kattintva: