Strandlabda csata a perzselő napsütésben

Vidám és emberpróbáló volt a nyári táborunk, amit a Ridens Iskola (4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 34-38.) fogyatékkal élő fiataljainak szerveztünk 2021. július 5-től a Rákócziak birodalmában, Sárospatakon.

A környéken kóboroltunk, róttuk a kilométereket gyalogosan, és vonattal.

Első állomásunk Hercegkút volt, ahol a Világörökségi címmel büszkélkedő Gombos-hegyi pincesort és a kálváriát tekintettük meg.

Másnap Sátoraljaújhelybe utaztunk, a vasútállomásról felkapaszkodtunk a Magas-hegyre és a Magyar Kálvária sétányon folytattuk utunkat. Visszatérve a városba a Kazinczy Ferenc Múzeumban megismerkedtünk a Zemplén múltjával, növény és állatvilágával.

Tekintettel a nagy hőségre meglátogattuk a végardói strandot, vidám strandlabda csatákat vívtunk és a hűvösebb vizű medencében kerestünk enyhülést a 35 C-os melegben.

A kóborlásunk utolsó állomásán, a Megyerhegyi Tengerszemnél megcsodáltuk a malomkő bányát, a kilátóból pedig a környező  hegyeket.

A tábor zárásaként a Rákóczi várat néztük meg és egy csoportkép kedvéért átsétáltunk a Bodrog folyó túloldalára, ahonnan a lenyugvó nap fényében csodáltuk meg a híres erődítményt.

A nagy hőség ellenére 40 km-t gyalogtúráztunk, kissé elfáradt a csapat, de jövőre újra tervezzük a kalandokat.

További képek:

Köszönjük a Tiszta Formák Alapítvány támogatását!