Megint megcsináltuk

A Tisza-tó minden éven jó kihívás és egyben egy nyári vizes élmény is. Idén sem tettünk másképp, újból nekivágtunk a 126 km-es távnak. Az út már igen jól ismerős, de mindig szívesen fogyasztjuk a kilométereket a töltésen. Egyik legnagyobb előnye a biztonságon túl, lehetőség nyílik a baráti beszélgetésekre a hosszú tekerés során.

Pénteken szerencsénkre enyhébb időt fogtunk ki, így nem perzselt fel minket a nap melege, sőt néha párakapu kisért minket, nagy lelkesedéssel tekertünk a késő délutáni órákra már a szállást is elfoglaltuk Tiszafüreden és irány a lazító termálfürdő vize.

A közös főzés és vacsora után jött az elmaradhatatlan játék, ami most is felhőtlen szórakozást nyújtott. Másnap reggel pedig a Tisza-tó meghódítása volt a terv, a reggeli becsatlakozókkal szokás szerint Poroszló felé indultunk, nekünk valahogy erre adja az út magát. Ismét megálltunk minden olyan helyen ami mellett nem érdemes elgurulni, mint a sarudi strand, a dinnyésháti strandon is frissítettük magunkat. Kiskörén megnéztük a  hallépcsőt, a kilátóba is felmentünk, Abádszalókon mártóztunk egyet, de felkerestünk útunk során eldugott romantikus stégeket is.

A kör bezártával újbólTiszafüreden voltunk, ismét egy termálfürdős levezetés és közös főzés, vacsora után a játéké volt a főszerep.

Harmadnapra nem maradt más hátra mint a hazaút, az időjárás ekkora már igazi nyáriasra fordult, hiába kentük magunkat a töltésen árnyék nélkül bizony megkapott a nap minket. Mindenki büszke lehet magára ez a túra nem csak nagy kaland, de nagy falat is, amit ismét teljesítettünk, sok-sok vidám pillantot zsebelve be.

További képek a fotóra kattintva: