Erre gurult a Zöld Kerék 2014.

Mozgalmas évet zárunk, remélem mindenki talált magának benne egy kis bringázást, jókedvet.

Vegyük szépen sorba mi is történt a múlt évben.

A cicák és Zorró megették a lapcsánkát

Vidám farsangot szerveztünk 2014. február 21-én, hogy elűzzük a telet, kezdődjön a bringás szezon. Enikő és Julcsi a két háziasszony, jó hangulatot varázsolt.

Fejlámpával az éjszakában

Esti sétát, kalandozást tartottunk a Sóstói erdőben 2014. 03. 07-én Harászi Enikő és Hidasi János vezetésével. Népes csapattal vágtunk neki a sötét erdőnek, de előtte köszöntöttük a leányokat és asszonyokat nőnap alkalmából.

Bringatúra teknős bébivel

Népes csapattal indultunk Nagykállóba 2014. 03. 30-án Páll Elek túravezetésével.

Kerekezés a Korányin

Most már végig lehet bringázni Korányin, vagyis elkészült a kerékpárút Nyíregyháza Korányi Frigyes utcai szakasza 2014. 04. 15-én.

Bringa Suli a Föld napján

Az E-misszió Egyesület meghívására a Nyíregyházán a Korzónál Bringa Suliztunk 2014. 04. 22-én a Föld napja tiszteletére.

Ridens diáknap Bringa Sulival

A Ridens Iskola (RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza, Széchenyi u. 34-38.) diáknapjára vittük el 2014. 04. 24-én a kerékpáros ügyességi pályát.

Csengerbe gurítottuk a zöld kereket

Terrmészet és környezetvédelmi napra vittük el a Bringa Sulit Csengerbe 2014. 04. 25-én az E-misszió Egyesület meghívására.

Nyilak és kerekek

Rakamazra gurultunk 2014. 04. 26-án Posta Róbert túravezetővel az Aranyos Leventéi íjászversenyre.

Családi bringázás a tornapályán

A Human-Net Alapítvány családi napját tettük mozgalmassá a kerékpáros ügyességi pályával 2014. 04. 27-én Nyíregyházán az Erdei tornapályán.

Kalandozás a Beregben

A hosszú hétvégén (2014. 05. 01-04.) a Beregben jártunk nagyszerű csapatunkkal. Csodálatos és felejthetetlen napokat töltöttünk együtt, minden pillanata tartalmas volt.

Kerekek és szemetes zsákok

Népes csapattal, szép időben indultunk a Te szedd! akcióra 2014. 05. 9-én Nyíregyházán a Kossuth térről.

Gyermek nap Bringa Sulival

Gyermeknapi rendezvényre hívott az A-Z Egyesület a Nyíregyházi stadionba 2014. 05. 29-én.

Megtelt a Kossuth tér bringásokkal

Együtt kerekeztünk Michelin Bringafesztiválon Nyíregyházán 2014. május 31-én.

Bringa Suli a Sport napon

Kánikulában kerekeztünk a Mentor Alapítvány Sport napján 2014. 06. 07-én Nyíregyházán a Vécsey Iskolában.

Nevetés az éjszakában

Érdemes volt bringára pattanni a Múzeumok Éjszakáján is, mert a sok érdekesség mellett a vidámság is jelen volt  2014. 06. 14-én Nyíregyházán.

Ha nyár, akkor tábor

A nyíregyházi Ridens Iskolában tábort szerveztünk fogyatékkal élő fiatalok részére 2014. 06. 16-20-ig, a vidámság és a jókedv jegyében.

Csatazaj a földvárban

Rakamazra tekertünk 2014. 06. 27-én hogy Posta Pál lovas farmján a jurtában megpihenjünk.

Hullottak a kalászok Nyírbogdányban

Egy vidám napot töltöttünk Nyírbogdányban 2014. 07. 19-én a III. Kézi Arató-cséplő versenyen.

Balatoni kánikula

Immár második alkalommal sikerült a Spirit of Balaton elnevezésű eseményen részt venni a Zöld Kerék csapatával.

Kerekezés Kárpátalján

A Kárpátaljai Magyar Nagycsaládosok Egyesülete 2014. július 21. és 26. között hagyományőrző kézműves napokat szervez. Programok között szerepeltek kézműves  és cserkész foglalkozások, sport vetélkedők értékes nyereményekkel. A meghívásukra Nagybégányban és Dercen bemutattuk a Bringa Sulit.

Debrecenbe gurítottuk a Zöld Kereket

Átruccantunk Debrecenbe a Campus Fesztiválra (2014. 07. 23-27.)

A Civil Agórán színesítettük a programokat.

Ráharaptunk a görögre

Népes csapattal indultunk dinnyét kóstolni, Nagycserkeszre 2014. 08. 09-én.

Túrajelzés árkon bokron át

Vidám és munkás hétvégét töltöttünk Baktalórántházán túrajelzés festéssel 2014. 08. 15-17-ig.

Homokbringák a Tisza partján

Ebben az évben is megszerveztük 2014. augusztus 30-án, a kemecsei Fordulópont Kiemelkedően Közhasznú Egyesülettel közös kerékpártúránkat Tiszatelekre. A túra mottója a következő volt: Ne cigizz, biciklizz!

Mi nem cigiztünk, helyette Nagyhalászban az Ezerjó Cukrázdában sütiztünk.

Három nap, két kerék

A Nyírségi Bringás Napokat második alkalommal rendeztük meg Nyíregyházán 2014. 09. 12-14-ig. Vendégeinket Ukrajnából a Beregszászi Turisztikai Információs Iroda, Erdélyből pedig az Erdélyi Kárpát Egyesület csapatát három napig láttunk vendégül.

Villogó fények a nyíregyházi éjszakában

Az Európai Mobilitás Hét zárásaként éjszakába nyúló bringázást szerveztünk 2014. 09. 22-én az Európai Autómentes Nap alkalmából Nyíregyházán a Kossuth téren.

A legifjabb  bringások is próbára tették az ügyességüket a Bringa Suliban, valamit a KRESZ tudásukat a tesztelésen.

Bringázás a mosoly suliban

A Ridens suliba vittük a Bringa Sulit 2014. 09. 26-án.

Tiszatelekre gurítottuk a Zöld Kereket

Tiszatelekre gurítottuk a Zöld Kereket, bringás ügyességi versenyt rendeztünk a Sport és Egészségnapon 2014. 09. 27-én.

Bringás Napok értékelése, sok játékkal

Szervezői megbeszélés keretében 2014. 10. 07-én kiértékeltük a Nyírségi Bringás Napok (2014. 09. 12-14.) rendezvényünket. Kérdőíveket töltöttünk ki és szóban is elemeztük az erősségeket és a gyengeségeket.

Nándori Tamásnét és Nándori Tamást az év BRINGÁS -SZAKÁCSA díjjal tüntettük ki. Megköszönve azt a sok fínom ételt amit a rendezvényeken főztek.

Fagyi és keszeg

Nyárra emlékeztető, novemberi bringás túránk (2014. 11. 08.)  igen tartalmasra sikerült.

Süni az ünnepi asztalon

Luca napján 2014. 12. 13-án karácsonyi ünnepélyt tartottunk a vidámság és a játék jegyében.

Fel a hegyre 11-re!

Népes csapattal indultunk az évzáró gyalogtúrára 2014. 12. 28-án Tarcalra.

Ha valaki eddig megnézte a honlapunkat, akkor igazán érdekli a bringázás, természetjárás.

A KÉT KERÉK LEGYEN VELED 2015-BEN IS!!!! :)